www.janbakker.reismee.nl

Een project in het Midden Oosten.

Nieuws over nieuwe doelen. De reis is naar Saudi Arabia. Vooraf had ik een reisje naar de privé kliniek van Dr Iprenburg. Hier onderging ik in januari 2012 een geslaagde rugoperatie vanwege een zware hernia. Inmiddels volledig hersteld verhuurde ik me aan een Nederlands bedrijf voor een mijnbouw project. Erg uitdagend, want er staat nog geen schop in de grond. Momenteel reizen Mar en ik door het zuiden van Frankrijk voor een korte vakantie. In mei hoop ik te vertrekken. Meer nieuws later...

Reacties

Reacties

Jan van Bochove

Beste Jan,

Mooi om weer zo'n uitdagende baan toevertrouwd te krijgen. Ik ga je volgen en wens je veel succes in goede gezondheid.

Groeten,
Jan

john olmtak

Beste jan,
Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging.Heb lang niet gemaild vanwege hele drukke periode. Werk en bouw woning.Maar we maken het goed.
Wij zijn heel erg blij dat je weer straalt van gezondheid en van vreugde met deze ontwikkeling.Veel geluk sterkte en kracht toegewenst.
Maken spoedig weer kontakt. Groeten en Successsss.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba