www.janbakker.reismee.nl

Nieuwe uitdaging

Fawakka!

Het jaar 2011 is voor mij zo enorm snel voorbij gegaan. Goed te horen dat de opdracht is uitgevoerd en dat men zeer tevreden is. Ik mocht helpen structuren neer te zetten,inrichten van werkplaats& magazijn.Er zijn verschillende nieuwe faciliteiten gerealiseerd. Onder mijn leiding is er op de plant ook hard gewerkt aan kade & wegen, aan terreinen en afwateringen.

Mijn bijdrage aan professionalisering van de organisatie iszeker geleverd. K Mocht namelijk de plant (200fte) leiden. Dank aan allen die dat met plezier hebben gedragen :-) Mooie ervaring midden in the jungle.

Ik heb, tegen eerder planning in, besloten om niet meer tot over het nieuw jaar naar Suriname te gaan en die mooie dagen mijn familie alleen te laten, maar onderweg te gaan naar 2012, opnaar een nieuwe uitdaging.

De keerzijde van dit besluit is dat ik vele collega's niet meer persoonlijk heb kunnen groeten en dat spijt me. Maarwie weet komen we elkaar opnieuw tegen, de wereld is klein.

Wellicht geeft 2012 weer een opdracht in het buitenland, dat zou zomaar kunnen. Later meer.

Reacties

Reacties

jan.vanbochove@hetnet.nl

Veel succes bij je zoektocht naar een nieuwe uitdaging.
Even tijd om te ontspannen temidden van je familie ,na een tropenjaar.

Mvg
Jan van Bochove

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba