www.janbakker.reismee.nl

32 graden maar het voelt 38

Fawakka!

alla sani e go boeng, ierrrr is heteeuwig zomer dus wat gaat het zijn om binnenkort 2 weken kou te lijden bij... 'ons in Nederland'

Nog steeds overwegend droog, hoewel somseen hevige bui.De lange regentijd is aanstaande. Had ik al verteld dat hier per jaar 2,20 mtr water valt?

Ben zojuist aangekomen in Paramaribo, het was heet in de jungle en zinderend heet in dede mijn, koel in de speedbooot. Momenteel is het 32 graden met gevoelstemperatuur van 38 ...(...)

Het weekend is zojuist begonnen voor mij. Alhoewel, verplichtingen vanavond, zorgvuldigheden morgen. Geen grote dingen. Toch, naast dat beetje vrijafben ikimmer standby in geval van calamiteiten op de plant.

Duusss. volgende week inpakken voor een tripje Nederland, normaal wil ik op verlof bijna niets meer dan een zwembroek mee. Alhier bezit ik zelfs weinig meer,zullen ze me wachten met een jas en sjaal(?)

Hope to see you soon!

Reacties

Reacties

Hans Hoek

Jan,goed nog weer eens iets vanje te horen ,ik zie er naar uitje te zien ,en je gelooft het wellicht niet,maar je afwezigheid hefet toch iets in zich van heimwee ,goede reis met vr groet Johannes

Jan van Bochove

Goede thuisreis Jan, geniet van je verlof.

Mvg

kinders!

Ha Pa,
Nog een paar dagen en dan komt u fijn weer twee weekjes thuis. We zien er naar uit enne...de sjaal en jas liggen klaar hoor ;-)
Goede reis gewenst!

liefs
Jan & Eef
Marthe en Eliane

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba