www.janbakker.reismee.nl

met z'n allen

FAWAKKA.. lezers,

Beloofd is beloofd, we zouden met zijn allen uitgaan, de foto's vertellen het verhaal -een boek apart, bekijk het,dan bespaar ik u het geschrijf.

Ik geloof dat niemand een foto maakte dat ik ben omgeslagen met een kano. Grr..mijn bril kwijt, er liggen inmiddels dus 2 brillen van mij op de bodem van de suriname rivier. Mijn telefoon ...blubblub..die heb ik nog, alleen straks na het drogen es zien of hij het overleefde.

Toch....dit en dat en nog van alles, niets heeft de pret kunnen drukken. Een geslaagde dag en niemand van de 500?? manheeftzich verveeld.

Het was goedom ze allemaal te zien. Ja alla sani e go boeng. Tot een andere keer

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba