www.janbakker.reismee.nl

Tussen EID & HAJJ

Reacties

Reacties

Kees

Jan,ik zit op je web log, ik weet nog niet precies hoe dat werkt ,maar kom ik langzamerhand wel achter. Lekker mn verjaardag gevierd , en in de tuin bezig geweest, loop daar natuurlijk ver mee achter, maar haal ik wel weer in ,in de volgende weken. Ook even in Vlissingen geweest, maar de heren waren gevlogen , morgen nieuwe poging ,wel even met technische diens gebabbeld, en toen even machiel nog. Vroeg om morgen terug tekomen, doe ik tegen de avond ,eerst weer naar de beide moeders ,met de mn vrouw.
Ga je goed Jan, ik hoop dat het opgeslagen wordt, anders doe ik alles voor niets !!
Gr
Kees

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba