www.janbakker.reismee.nl

Terug van weggeweest II

Natuurlijk kan ik voor dit verhaal een frissere titel verzinnen maar dat wil ik even niet want deze titel heeft voor mij een lading. Het is namelijk nogal wat om kort naar huis te keren, zo dubbel allemaal, net als de vorige keer, onder dezelfde titel..(..)

Op 5 september arriveerde ik na een korte vakantie in Nederland weer in Saudi. Tijdens de reis naar Nederland, het was het einde van de Ramadan, enorm veel pelgrims, zij vlogen terug naar hun land. Er was geen vlucht dan één met 2 tussenstops, terug naar Saudi weer de normale trip Amsterdam, Frankfurt, Jeddah.

Inmiddels concludeer ik dat familie, kennissen en vrienden weer iets willen horen; te veel mails om allemaal persoonlijke verhalen te maken. Ben je nu al aan het ‘mijnen'?, hoe gaat het?, waar zit je nu? al goud gedolven?, etc.

Ik zal bij leven morgen nog es een verhaal bakken, stof genoeg. Beloofd en waar gebeurd ! Ja morgen, T is nu my day off, rustdag,de kerk is net uit, het is amen (online service), Sjabbat over, In de moskee hier vlak onder zijn ze hoorbaar nog wel, ik ga me afzonderen inde eetzaal ...

:-) tot morgen hoop ik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba